Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання, а саме -я з'ясувв як можу допомогти своїм учням стати
самоспрямованими в навчанні, мене здивували деякі методи зокрема
збільшення шрифту, для роботи з учнями з особливими потребами. Багато
методів я використовую в своїй роботі, але були і нові для мене методи.
Дуже вдалою та корисною на мою думку здається форма самоспрямування
учнів. Я побачив, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме те, що я маю добре організувати навчання учнів для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою, адже я витрачатиму менше часу на «викладання» навчального змісту учням при навчанні за методом проектів. Відповідно я маю створити документ, який сприятиме підтримці навчання учнів при розробці ними проекту.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме те, що я маю добре організувати навчання учнів для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою, адже я витрачатиму менше часу на «викладання» навчального змісту учням при навчанні за методом проектів. Відповідно я маю створити документ, який сприятиме підтримці навчання учнів при розробці ними проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий